Varepartier / Importvarer
Engrosvarer / Skadepartier

  • Varekategorier
  • Om oss Kontakt oss Frakt

Hjem / Vanlige spørsmål og svar

Vanlige spørsmål og svar

Generelle salgsbetingelser
Personvern

  • Hvor raskt får jeg varene som jeg har bestilt?
  • Hvilke fraktalternativer har dere?
  • Varene mine var skadet da de kom frem, hva gjør jeg?
  • Jeg vil reklamere/bytte en vare, hva gjør jeg?
  • Kassen min ble sendt i retur før jeg rakk å hente den på Posten, hva gjør jeg nå?
  • Finner jeg de samme varene jeg ser i nettbutikken hos Havaristen (Ytre Enebakk)?
  • Er det flere varer på Havaristen enn de jeg ser i nettbutikken?
  • Hvorfor kan jeg ikke kjøpe så mye jeg vil av en vare i nettbutikken, slik som ute hos Havaristen?
  • Hvorfor må vi betale frakt hos Havaristen når mange andre nettbutikker leverer fraktfritt?
  • Jeg ønsker bare å bestille en liten ting, er det mulig? Og må jeg betale kr 79 i frakt da også?
  • Hvordan fungerer betalingen, er det trygt å handle hos HAVARISTEN.no?
  • Kan jeg endre bestillingen min etter jeg har bestilt og betalt?
  • Kan jeg kjøpe varer i nettbutikken og hente dem på Havaristen i Ytre Enebakk?
  • Hvorfor er det så mye plast i kassen min?
  • Hvorfor kan jeg ikke kjøpe kjøle og frysevarer i nettbutikken?
  • Hva betyr volumvekt og vkg?
  • Hva skjer når kassen min kommer over 20kg?
  • Kan varene jeg kjøper i nettbutikken være skadet?

Miko Trading har i over 50 år jobbet med kjøp og salg av varepartier

Orgnr: 940 108 454

Meny

  • Om oss
  • Kontakt oss
  • Frakt